TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Linda - 11 februari 2010 11:17

Åå drömde om en viss person i natt, hmm. När jag vaknade så skrattade jag bara åt det. Varför drömmer jag om honom för...? I drömmen var han gullig, mjuk, brydde sig m.m Synd att personen i fråga inte visar den sidan allt för ofta :P Tuff och hård människa, som inte verkar bry sig ett skit. Ja, det är väl den sidan jag sett mest av honom det senaste. Okej, kanske verkar orättvis nu..Han har en mjuk och go sida också, precis som alla andra, men...ja varför men? Jag har sett den sidan också, men det var ett tag sedan :( vilket jag tycker är synd - för honom. Jag vill se den mjuka goa sidan mer, för jag saknar honom trots allt som KOMPIS - inget annat!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards