TheLifeOfLinda

Alla inlägg under juli 2009

Av Linda - 20 juli 2009 14:19


Just nu snurrar det en massa i mitt huvud. Funderar på vad I. sa till mig i lördags..är det så? Mycket möjligt..Det lär vi väl märka isf. :P

Av Linda - 19 juli 2009 21:43

Ensam är stark?

Är det verkligen så? Jag vet inte. Vad säger Ni?

Av Linda - 19 juli 2009 12:38

Sjukt trött idag, men kvällen igår var kanon. :) Kul att få festa med I. igen. Händer ju inte allt för ofta längre. Gud, ballade ur totalt med mobilen. Ja ja, vi hade sköj och tror mottagarna hade lika roligt, lr O.? :P

Nu ska jag vila en stund. Sen blir det en sväng ner till S. :) <3

Carpe Diem!

Av Linda - 17 juli 2009 13:30

Hade myskväll med girlsen igår. Satt hemma hos mej och drack lite gott och tjötade en massa skit. Senare var det utgång som gällde. Först Skövde, men inget att ha så åkte snabbt hem till Falköping igen. Trevligt. :) Idag är jag lite små seg, mest slappande i sängen. Härligt med sådana dagar ibland. Om en stund ska jag åka en sväng till Skövde...igen. Min lilla mamma kommer och hämtar mej, ska köpas gardiner. Inte allt för kul, men måste ju.

Vad händer annars i helgen då?? Ikväll blir det nyktert...kanske någon bra film. Imorgon kan det nog däremot bli lite fest med I. Var ett bra tag sedan så ska bli riktigt skoj! :)

Men nu gott folk ska jag hoppa in i duschen. Ha en bra dag!

Carpe Diem!

Av Linda - 16 juli 2009 11:43

Jösses vilken oplanerad dag jag hade igår, men gud så roligt jag hade det. :) Mina kompisar är för underbara! Fick träffa J. igår, va ett tag sedan vi sågs, lr iaf 1 vecka sedan. Blev lite tjöt, för att uppdatera varandra om vissa saker. Haha ja gud. Sen helt plötsligt satt vi i bilen på väg till Skara..i ösregn. Där blev det fika och lite tjöt med några härliga människor. :) O vilka ögon, säger då det. :P Tillbaka till Falköping så var det Emilia som gällde. Fulade oss som stryk och hade sjukt roligt. Mer än så säger jag inte..:P

Vid halv 12 skulle jag och L. ut och kolla läget på stan en snabbis. Jopp, vi var hemma vid halv 3. Ojsan. :P Råkade visst bli lite alkohol. Gudars vad trevligt vi hade. Massa härligt folk ute. :)

Japp, en riktigt bra dag var det igår. Nu hoppas vi på att denna dagen blir lika lyckad. :)


Nu ska jag fixa lite mat och sen är det fika på stan med I. som gäller. Ha en bra dag!

Carpe Diem!

Av Linda - 14 juli 2009 17:03

Idag är jag inte alls pigg. Lyckats sova 2 ½ timme i natt. Men säger då det...gudars vad sköj vi hade igår. Och riktigt stolt över mig själv som orkade upp till jobbet och dessutom orkade hela dan. Det ni. :P Nu har jag fått ledigt några dagar. Har nada att göra där nere...illa gött! Frågan är bara vad man ska hitta på?? Blir kanske lite fest med Emilia iaf. Annars mest njuta. :)


På tal om Emilia. Hon kommer alldeles strax oxh hon har med sig mat till mig som hon har lagat. Gulle henne! Men innan det ska jag hinna sova lite.

Hörs senare!

Carpe Diem!

Av Linda - 12 juli 2009 20:49

Av Linda - 12 juli 2009 13:13

Söndag...redan. Helt sjukt vad fort helgerna går. :( Men vilken helg! Helt underbar! :) Behöver jag säga mer?

I fredags var det mys med systrarna Jansson m.fl uppe hos Madelene. En riktigt trevlig kväll. Drog även ner till Terrassen en sväng, men där stannade jag inte särskillt länge. Tjötade med lite fölk och sen kom Vera och en kompis förbi så tog följe med dom hem. För inte vågar jag gå själv. Tror jag var hemma strax innan 1. Skönt, med tanke på att jag skulle upp i hyfsad tid på lördan. Så vad gjorde jag i lördags då?? Jopp då var det bröllop som stod på schemat. Bröllop nr 2, kusin nr 2 och syskon nr 2. Nu var dags för lillasystern till han som gifte sig i maj att gifta sig. (oj vilken konstig mening, lr?) Ett riktigt fint bröllop var det och bröllopsfesten var kalas. :)

Var hemma vid 2. Pigg som jag vet inte vad. Så det var inte sängen som gällde. Nepp, film. Idag har jag tillåtit mig själv att ta en låååång sovmorgon. Härligt, vet inte när jag fick sova så länge sist.

Idag händer inte så mycket. Ska ut och äta med mamma och pappa om en stund och sen fixa lite i lägenheten. Mm så är det, har inte kommit i ordning än. :( Men snart så, behöver bara åka en sväng till Ikea. :)

Nä, ska inte tråka ut Er mer. Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards