TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Linda - 5 juli 2009 15:11

Trött, tröttare, tröttast. Japp så är det. Har inte sovit något än och är svinigt trött just nu. Just nu känner jag ingen ork till något...orkar inte bry mej längre, lr iaf inte idag :P Tralalala säger jag bara. Tänker inte skriva mer nu. Kul inlägg lr inte, men så blir det när man inte har något att göra.

Hörs ikväll om jag orkar. :P


Carpe Diem!

Av Linda - 5 juli 2009 11:57

Gudars, idag är man bra trötter. Igår var det ännu en dag med massa sol och bad. Under dagen fick jag även besök av några kompisar = ännu mer sol och bad. Vilket slutade med att jag brände mig lite i ansiktet, men antar att jag får skylla mig själv eftersom jag aldrig smörjde in mig. Men men...På kvällen var det Peggens glasscafé som gällde. Gottit! :) Efter det var det grillning med La Familia, mys (lite kortspel m.m ute på "gården"). Vid 23 mötte jag upp ett par kompisar och sen satt vi och drack gött och göttade oss utanför stugan. Efter några öl och några få cider så var det taxi in till centrum som gällde. När vi såg kön in till Bratt så bestämde vi oss för Grand Hotell istället. Men hmm...var sådär där inne, så vid halv två drog vi vidare upp till Bratt. Och jag säger bara det Gustaf Bratt är stället nummer 1 i den här stan! Kan jag varmt rekomendera. Brukar vara sjukt mycket folk. Enda minuset är kanske dansgolvet, men är man van vid Plantis så klarar man nog detta stället också. :P Vid halv 4 åkte vi från centrum och då var jag sjukt trött. Men kvällen var faktiskt riktigt roligt alltså! Idag är jag som sagt mindre pigg, sovit ca 4 timmar. :( Funderar på om man ska ta sig en filt, kudde och lägga sig ute på gräset...? Men då ska jag orka resa mig från soffan också, och det vet i sjutton om jag orkar. :P Vad händer annars idag? Minsta möjliga..mys med familjen, kanske Ullared en sväng. Och nu ska jag tydligen iväg och handla mat..åå lite "bakis-godis" vore inte fel heller.

Ha en bra dag!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards