TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Linda - 7 juli 2009 21:48

Nu har jag precis kommit hem från Skövde. Jag har varit på bio med min goa Emilia. Var mycket trevligt och vi har redan sett en annan film som vi är sugna på att gå och titta på också. :) Bio mitt i veckan det är inte ofta det händer. Vi gick nästan alltid på fredagar eller söndagar förut, men bio mitt i veckan är riktigt gött. Blir fler gånger. :)


Annars då? Ja gud, vet knappt vad jag ska svara på den frågan. Hade det grymt härligt nere i stugan och har redan panik här hemma. Vill tillbaka NU! Hemma går man bara och funderar...på tal om det. Stod och funderade lite igår på jobbet. Vill bara säga det att livet är alldeles för kort för att hålla på och tveka och tänka på alla andra, kör på bara. Misstolka mig inte nu. Visst ska man tänka på andra. Det gör jag, men ibland måste man få tänka på sig själv också. Gaah skulle kunna skriva massa om detta, men kortfattar det så här...annars skulle Ni aldrig orka läsa. :P


Nä, nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Natti på Er!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards