TheLifeOfLinda

Alla inlägg under juli 2009

Av Linda - 23 juli 2009 14:00

Av Linda - 23 juli 2009 07:02

Nähe, blir inget jobb idag. Sömn i natt = typ 0. Har haft sånt skav i halsen, och när jag vaknade var det som att jag hade en golfboll i halsen. När jag försökte prata fick jag knappt fram ett ljud. Annars? Illamåendet är borta, aptiten fick jag tillbaka igår, febern börjar ge med sej, yrseln och värken i kroppen är dock kvar. :( Och som mamma sa; bättre att vara hemma en dag extra, än att gå och jobba idag och att det blir värre igen. Är ett rätt tungt jobb jag har så min kropp skulle särkerligen inte orka med det idag ändå. Vilket är lite tråkigt faktiskt, för jag börjar få lite panik av att bara vara hemma. :(

Men men, blir väl till att krypa ner i sängen igen och sova 1-2 timmar och sen är det litervis med te som gäller. Så kanske man kan jobba imorgon...? Annars får jag sjukt mycket att göra nästa vecka. Ja ja..märker vi ikväll.

Carpe Diem!

Av Linda - 22 juli 2009 19:20

Nu orkar jag inte vara hemma längre! Imorgon går jag till jobbet igen, japp. Idag har jag ändå vart hyfsad pigg. Lyckats få i mig både frukost och lunch, och då ska det tilläggas att jag inte brukar äta frukost. Har även lyckats hålla mig vaken hela dagen, orkat ta mig ut på balkongen och nästan orkat plocka ordning på dom kläderna som inte får plats i garderoben. På tal om det. Jag måste verkligen till Ikea snart. Får panik. Nä, ska ut på balkongen igen. Sen är det soffan, filt, något att tugga på och en bra film som gäller. :)

Ha de bra!

Carpe Diem!

Av Linda - 22 juli 2009 11:58



Av Linda - 21 juli 2009 20:49

Jösses har legat hela dagen. Blev ingen film, blev Beverly Hills istället. :) Känner mig lite bättre nu. Illamåendet kommer och går, febern har jag iofs kvar. Men har hellre hög feber än att jag mår illa. :P Nu har jag iofs inte hög feber, äää gud vad jag skriver...Kul för er att läsa om hur synd jag tycker om mej själv. Fast egentligen tycker jag inte så synd om mej. Det är ju faktiskt lite mitt fel att jag mår som jag gör. Nog om det. Jag hoppas iaf att Ni som läser har haft en bra dag!

Carpe Diem!

Av Linda - 21 juli 2009 11:43

Guuud blir Ni som jag..väldigt mammasjuk när Ni är dåliga? Jag får sån himla hemlängtan så det finns inte. Men nu kommer snart min underbara mamma hit. :) Ska handla och se till så jag får lite i magen..vilket inte kommer gå bra, men men. Klarar iaf av att sitta upp nu. :) Fan hatar att vara magsjuk. Det värsta som finns...

Nu ska jag sätta på en film..en typisk tjejfilm får det nog bli.


Carpe Diem!

Av Linda - 21 juli 2009 07:21

Jaha, då har man inte sovit något i natt...mått illa hela natten. :( Jobba idag? Nepp, inte att räkna med. Känns lite sådär, eftersom nya varor kom sent igår eftermiddag, så nu har vi egentligen sjukt mycket att göra. Men mår man dåligt så gör man. Och skulle de vara maginfluensa så känns de ju sådär och åka ner och smitta dom. Får ta och lägga mig i sängen igen...


Carpe Diem!

Av Linda - 20 juli 2009 23:11

Sitter här och är deppig. Pratat lite med min underbara kusin och med D. så nu känns allt mycket bättre. Tack Ni är guld! :) Mer om detta vill jag inte diskutera..sorry.


Annars idag? JO hade tänkt haft en "Linda-dag" idag, men vid halv 6 ringde J. och undrade om jag inte skulle me Lidköping, men jobbar ju imorgon. :( Hon tyckte jag skulle komma ner på förfesten iaf, så jag hoppade in i duschen och pyntade mig lite. Sen gick jag glatt ner till henne. Där satt det ett gäng grabbar också lilla J. Blev en del tjöt om allt och inget. Kände mig på bra humör. :) Vid 10 skulle dom med bussen. Snäll som jag är följer jag dom ner till stationen. :P Sen fick jag sällskap av en trevlig killkompis till J hem. (hmm, okej mening D.?) Kom in i en djup diskussion om livet, och det var kanske där mitt humör vände..? Ja ja orkar inte skriva vad vi diskuterade...men var tunga saker. Fick mig att tänka tillbaka på en person som fanns i mitt liv för 8-10 år sedan. Hur svårt han haft det, eller har det. Sen började tankarna gå tillbaka till mina "problem", och ja..jag vet inte vad jag ska säga. Men jag kommer bli bättre. Jag har klarat mig ur skiten en gång tidigare och ska klara det igen. Klarar jag bara den saken så tror jag resten kommer lösa sig också...?

Nu gott folk måste jag försöka sova. Natti på Er. Sov så gottit!

Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards