TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Linda - 9 juli 2009 21:15

Ja gud ibland är jag sötare än vad jag brukar vara. Hmm..? Var iväg och handlade med Sa. förut. Jag gick runt och plockade till mig det jag skulle ha och när jag gjort det fick jag för mig att jag skulle ha avokado, mjölk och apelsinjuice. Jaha ok, tänker Ni..? Saken är den att jag tycker inte avokado är gott, och mjölk hatar jag och juice dricker jag helt enkelt inte. Men när jag gick där inne så fick jag sådant extremt sug efter detta. Sjukt. Ja, så nu står det inne i kylskåpet bara. Bra där Linda. :P Sa. måste tyckt jag vart helt knäpp. Ja ja.


Har grymt ont i min fot idag. Lyckats klämma min fot i trucken. Klantigt, jag vet. Och det var inte första gången heller, lyckades med det igår också. Fick reda på idag att vi kommer ha sjukt mycket att göra nästa vecka. Allt ska vara klart till torsdag. Hur vi nu ska hinna det. Kommer bli låååånga dagar. Tur man inte har något planerat. Eller har jag kanske det? Mitt minne är lika med noll för tillfället så är det så att någon vet med sig att jag bestämt något mer Er så säg gärna till. :P Har så extremt mycket i huvudet just nu. Och min almenacka har fått ben och sprungit och gömt sig. :(


Nä, nu ska jag se klart på filmen! Natti på Er!

Carpe Diem!

Av Linda - 9 juli 2009 19:42

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards