TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Linda - 30 juli 2009 13:42

Jag cyklade förbi min gamla lägenhet igår och såg hur dom höll på och fixade i ordning. Det kändes riktigt konstigt...det är ju min lägenhet. Saknar den. Gud vad bra man hade det där borta. Bara fyra lägenheter i huset, inga problem med tvättstugan. Inga grannar som störde. Var en sån härlig stämning i huset. Och nu sitter man i en liten etta i ett hus med 18 lägenheter. Och ingen klarar av att sköta tvättstugan, och grannarna?? Hmm har pratat med en och hälsat på en annan. De andra vet jag knappt hur de ser ut. Ja ja, får väl lära mig att stå ut. Haha nä, så hemskt är det inte här. Trivs bra här också. :) Men en tvåa skulle ju inte sitta fel :P

Nä, ska sova lite middag nu. :) Åå btw inge mer jobb i veckan..riktigt gött. Tråkigt bara att jag gick hem tidigare idag pga arbetsskada. Men men, på måndag är vi tillbaka pigga och glada :)

Ha en fortsatt bra dag!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards