TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Linda - 29 december 2012 12:29

I måndags gick vi in i V. 26

99 dgr till BF


Barnet: Vårat barn är nu ca 23 cm från huvud till stjärt och väger ca 900 g. Hen kan andas in och ut. Barnets ögon är färdigbildade. Reagerar med högre puls när det hör ljud. Studier visar på att barnet reagerar på beröring runt denna veckan.


Mamman: Jag får inte glömma att smörja in min mage och brösten med olja eller lotion. Blodcirkulationen tar hand om den ökade mängd vätska som finns i kroppen vilket gör att ditt mitt hjärta och njurar arbetar extra hårt. Det är dags att boka in sig på en föräldrautbildning.


Pappan: A ska tänka på att regelbunden motion är bra för han, mig och barnet. Förslå gärna att vi ska gå ut på en promenad tillsammans eller någon annan fysisk aktivitet (som inte är allt för krävande).


Info tagen från Babygruppens app

Av Linda - 29 december 2012 07:36

Nu har jag inte skrivit på länge, men inte så konstigt. Vart massa med lägenheten och en flytt den 22:e och en massa julfirande. Denna julafton glömmer jag aldrig! Jag har en fin ring som pryder mitt finger nu. Jag vart så lycklig så jag grät och skrattade på en gång! Denna kärlek är obeskrivbar! Ord för att beskriva existerar inte ens! Jag känner mig så där nykär hela tiden! Längtar till den dagen då vi ska gifta oss. När det blir har vi inte pratat om. Vissa säger att man ska gifta sig inom 1 år, men det blir det iallafall inte. Det kan dröja några år. Nu har vi vår Skatt som allt fokus kommer ligga på när hen kommer. Och brådska har vi inte! Jag bara älskar livet!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards