TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Linda - 5 december 2012 18:27

Nu vart det julfint i fönstren också!

Av Linda - 5 december 2012 13:27

Vi har fått frågor om vi pratat/bestämt något namn ännu. Då vi inte tagit reda på kön så letar vi både flick- och pojknamn. Ganska tidigt dök några namn upp som vi gillade. A förslag som jag också gillade. Men även om vi har några namn har jag börjat titta runt lite i namnböcker mm för att inte "köra" fast vid de här namnen vi pratat om. Tror det lätt kan bli så att man "låser" sig vid dem. Därför vill jag titta lite. Hittade några fler jag skulle kunna tänka mig, men jag gillar ändå de första vi hade. Vi ska se vad A säger om han hittar några fler namn han kan tänka sig. Det har även frågats om vilka namn det är, men det tänker vi faktiskt inte berätta. Utan det får ni reda på när Bebis har tittat ut till oss. Så, så ligger det till på namnfronten för vår del. Kanske inte blev mycket klokare? Men ja, de namnen vi har skulle vi absolut kunna döpa vårat barn till. Och egentligen är det kanske bestämt till 95%. Men som sagt vill kika ändå.


Carpe Diem

Av Linda - 5 december 2012 10:46

Sitter i tv-rummet och ser hur snön faller fint utanför. Bebis sparkar för fullt. Livet är härligt!

Snart dags för lite lunch. Blir rester från gårdagen; lax, pressad potatis och romsås. Mums! Någon som har middagstips inför kvällen?

Carpe Diem

Av Linda - 5 december 2012 07:07

Igår var jag hos läkaren som undersökte mig efter mitt fall. Konstaterades att jag har hjärnskakning. Det blir vila resten av vecka och inte mycket tv, dator mm. Jag tittar på tv mm i små omgångar.

Idag känns det inte bra. Sov på soffan halva natten, vilket inte var bra för huvud och nacke. Tur A väckte mig!

Nu blir det julkalendern och sen ska jag se om jag lyckas somna om lite.

Carpe Diem

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards