TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Linda - 7 december 2012 10:03

God morgon på Er!

Snön är kvar och det kan se ut att bli en lika fin dag som igår. A ringde precis och sa att det var -14 så tänkte leta fram mina termobyxor och se om jag kan ha dem. Annars blir det en tripp bort till Team Sportia och kolla på deras utflyttningsrea om jag hittar några. Ska även upp och hämta mina riktigt varma vinterskor så jag kan promenera lite idag. Ska bla gå bort och hämta min prinsessa som ska vara hos oss tills imorgon, myyys på allra högsta nivå. Världens goaste hund och hela familjen.

Jag tänkte hoppa in i i duschen och göra mig i ordning. Pappa och bror är här runt 11, så bra om jag är klar då de ska hämta golv mm. Måste visa dem vart det är om inte svärfar åker med dem.


Tänkte fråga Er. Jag har hört lite vilka några det är som läser min blogg. Jag undrar: Vad vill Ni att jag skriver? Något speciellt om flytten? Något speciellt om graviditeten? Eller något annat? Vore roligt om Ni svarade! Så kusin, moster, Jessica, Linda, Annelie m.fl tänk nu. Självklart Ni andra också!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards