TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Linda - 2 december 2012 20:00

Igår gjorde jag klart de två andra adventsstakarna. Blev riktigt nöjd måste jag säga!

Blomgruppen gjorde jag idag. Lite Söndagspyssel medan mamma fixade middagen. Och nu pryder den vårt matbord. Kul med sånt här tycker jag.

Köpte även 3 julstjärnor på Maxi när vi var och handlade: 2 stora och 1 liten som nu står så fint i ett utav fönstren i tv-rummet. Börjar blir lite mys här nu! Sådana här saker kan jag ha mycket av, men som sagt inte tomtar.

Nu ska jag fortsätta vila min stackars rygg som blivit sämre. Inget kul!

Carpe Diem

Av Linda - 2 december 2012 14:47

Nu är nästan hela köket utrivet! A är så duktig! Och jag, mamma och pappa har fått ner tapeterna i vardagsrummet och snart är de nere i sovrum också. Härligt! Jag skulle stå och skrapa det sista på tapeterna i köket nu precis. Stod där på stegen och skrapade och när jag vred tillbaka kroppen i "normalt" läge, knäckte det till. Japp lyckat! Ryggont är ju allas favorit eller inte. Men men, ligger och vilar i barnrummet nu för att lugna det lite. Sen ska golv upp i kök och förhoppningsvis sovrum. Om 3 veckor BOR vi här! Skönt med dubbla boenden förresten, om A blir för besvärlig är det bara att skicka hit honom så han får sova här.

Carpe Diem

Av Linda - 2 december 2012 11:00

A i full färd med att riva ner köket! Idag fortsätter han!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards