TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Linda - 29 april 2009 11:46

Guud vilken underbar dag! Har redan hunnit med en tripp till Mullsjö. :) Pluggat och fikat med min underbara L. Pratat av oss lite också. Tack gumman! Hade ju lite att ta igen.

Ja ja, nu är det helg för min del iaf. Ska börja den med att åka in till stan och luncha med min kära mamma. Mys. Sen blir det massage. Ååå vad gött, och behövligt! Sen ikväll blir det fotboll i Valtorp med bästaste Jenny. :)

Annars vet jag inte riktigt vad som kommer hända. Träffa min andra hälft imorgon, Sa. :) Har inte träffats på två veckor nu!! Festa någon dag kanske? Hmm, vi får väl se. Vad ska Ni hitta på då?


(Kusin, du har så rätt så!)


Nä, nu ska jag spana efter nya sommarkläder. :) Men ha en bra dag!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards