TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Linda - 3 april 2009 16:34

Hmm det här med att packa är lika svårt varje gång. Tänker alltid: Nu ska jag inte ta med så mycket nästa gång. Mhm, men det lyckas man "glömma". Så nu står jag här. Typ halva min garderob ligger på sängen. Vad ska jag ha med? Vad ska jag inte ha med? Så svårt. Hur sjutton gör man för att packa smart?? Någon som har något bra tips?! Dela gärna med Er...please. :P

Av Linda - 3 april 2009 13:19

Åå. Hur ska jag göra. E. ringde precis och bjöd hem mig på grillkväll hos henne ikväll. Vore illa mysigt. Kan jag ändra mina planer tro? Hmm, men är illa sugen på fotboll och kväll med Jenny m.fl också. Hmm. Svårt svårt. Ska iofs grilla med familjen imorgon. Men vad säger Ni? Grillmys med E., S. och J. eller fotboll och groggande med Jenny m.fl? Hmm...

Av Linda - 3 april 2009 11:21

Gah hann inte klart med skolarbetet i onsdags. :( Och igår blev det ingenting gjort, packade inte ens något. Jaha så idag blir det till att plugga och packa. Jag måste bli klar idag. För from. 18.00 ikväll så är jag fullbokad fram till det jag åker. Men ska nog gå...får vi hoppas. Fotboll ikväll förresten, me like. Och med detta härliga vädret så blir det kanon! :) Hoppas bara på vinst också, men det blir det. :P


Sugen på att åka till Skövde en sväng också. Behöver verkligen denna! Eller behöver och behöver, vill ha! :P Tyvärr hinns det nog inte med att åka dit. :(


H&M, 98 kr.


Nä, nu måste jag sätta igång med pluggandet. Men ha en bra dag och njut av solen!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards