TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Linda - 23 april 2009 23:24

Japp, nu har jag fått med mig Jenny. Vi ska börja röra på oss. Härligt det. :) När börjar vi? På måndag? haha den har man heller aldrig hört förut. Jag börjar på måndag. Så börjar man, sen kommer helgen och man slappar...ää jag börjar på måndag igen tänker man. Känner Ni igen Er? Jaja..


Blev en sväng in till stan förut. :) Köpte en klänning till bröllopet. Wiiee. Nu ska jag bara köpa några fina skor oxå. Jag vet. Nu tänker Ni, vad är det för fel på alla de 1634 paren du har hemma? Jopp det ska jag säga Er. Inga är nya längre! Ha! Nä skämta. Har nog faktiskt ett par. :) Kors!

Frågan är vad man ska ha för frisyr?? Så svårt. Utsläppt, uppsatt, lockigt eller plattat?? Jaa. Tur jag har 2, eller är det 3?, veckor på mig att bestämma mig. :P Har Ni några idéer så säg gärna till. :)


Dags för sängen nu. Natti på Er, och sov så gottit ;P

Carpe Diem!

Av Linda - 23 april 2009 18:18

Tänk att det kan ändras så snabbt. nej nej, menar inget allvarligt nu :p Medan jag satt och väntade på mamma förut så tänkte jag att jag skulle ut o springa när jag kom hem. Men hmm nu har jag ingen som helst lust med det längre. Konstigt. Borde nog egentligen. Eller kanske ska ta det imorgon istället? Ojoj hur ofta tänker jag inte så..? Och det konstiga är att jag går aldrig ut o springer dan efter. :p. Men vet Ni? Det måste verkligen bli skärpning på det nu! Japp! Nu ska här springas och tränas som bare den...fast inte med start idag :p. Jag vet ju att jag kommer må mycket bättre om jag kommer igång med det igen :) Jenny är du på?


Dags att börja fjäska för pappa. Hmmm... ;p

Carpe Diem!

Av Linda - 23 april 2009 16:10

Ja gud. Vad ska jag säga? Hänt mycket dom senaste dagarna. Både roliga och tråkiga saker, mest tråkiga tyvärr. Men men är väl bara att bita ihop och köra på. Försöka bli mig själv igen..Jag vet att jag varit en helt annan person emellanåt. En person som jag själv inte vill vara! :( Men jag hoppas att Du/Ni förstår att jag inte är sån egentligen. Att jag egentligen är den glada, goa Linda. Och inte den här knepiga tjejen. För det är verkligen inte jag!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards