TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Linda - 27 april 2009 20:39

Vart i Jönköping idag och pluggat inför imorgon. Usch är verkligen inte sugen på att åka ned igen! Dessutom börjar vi halv 9. Varför? Brukar alltid börja 9! Mhm, okej bara en halvtimme. Men nähepp för mig är det inte bara en halvtimme. Det betyder att jag måste gå upp kl. 5 istället för halv 7! Japp, så himla surt. Vilka problem jag har va? :P


Träffat godingen idag oxå! :) Blev en sväng ut till Valtorp, fotboll. Testat bromsarna har vi gjort oxå. Jösses vad du skrämde mig Jenny! ;P


Just det. Svarar på min kära kusins kommentar här också. Det är min kusin i huset bakom som ska gifta sig. (Brodern) Han ska gifta sig med min granne, lr gamla granne, fast för tillfället granne, fast egentligen inte eftersom hon bor i Jönköping nu. Men gud, hängde du med på vem jag menar?


Tror jag sätter . här

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards