TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Linda - 17 april 2009 12:19

Vaknat 3 (lr va de fler?) gånger idag av den där förbannad telefonen!! Men kanske får skylla mig själv eftersom jag inte svarade? Ja ja. Tanken var att jag skulle åka in till stan nu, men nähe då har någon annan tagit bilen. :( Så jag är alltså fast här ute i skogen. :(


Händer i helgen då? Lugnt? Grilla kanske? Ska träffa den bästa ikväll. :) Får väl se om det blir lite festande oxå. :P Imorgon är det fotboll...igen. Me like! :) Och självklart fest på kvällen. Har ju inte varit på Terrassen på 2 helger nu så känner lite panik. SKÄMT! Terrassen kan väl egentligen få bort sig, men men. Bor man i lilla Falköping så får man stå ut. :P

 Gud vad jag har flummat nu. Tanken var egentligen att jag skulle lägga in ett modeinlägg, men hmm spårade visst ur lite. Får ta det senare. :P


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards