TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Linda - 1 april 2009 11:31


Tycker den är riktigt bra..faktiskt. En del vet nog varför. :P

Av Linda - 1 april 2009 11:17

Oj oj jag är verkligen kass på att blogga nu, men Ni som känner mig vet anledningen. Mina tankar är överallt och ingenstans just nu...men det känns som att jag börjar få ordning på saker och ting. Hittat en ny lägenhet, blivit av med den gamla etc. och snart åker jag iväg på den där välbehövliga resan! :) Då ska jag bara vara ledig, ska inte ha med en enda skolgrej! Nepp. Ska bara vara! :)


Igår var en bra dag. Var sysselsatt hela dagen :) Lunch med mamma på stan - alltid lika mys. Bus med Bebis på kvällen. Haha har sagt det tusen gånger (om inte mer?), men han är så himla goer! Och fasters favvo! Älskar dig killen! <3 Gick en promenad på eftermiddan med. Härligt.


Idag är det plugg som gäller. :( Ett arbete som ska in innan jag åker iväg. Hoppas på att jag hinner klart med det idag..så jag kan vara ledig imorgon och börja packa. :) Men kanske dags att sätta lite fart då..? Ni får ha en bra dag! Så hörs vi när vi hörs.


Ha det gottit! hmm...

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards