TheLifeOfLinda

Alla inlägg under maj 2009

Av Linda - 3 maj 2009 13:15

Hmm blev ingen träning för min del i fredags. Blev bara lite biljard, men jag vann!! (2 gånger!) ;P På kvällen där var jag inne i stan och grillade med M, D och K. Mycket trevligt! Bra länge sen jag träffade K. Haha snackade gamla minnen och gud vad vi skrattade. :) Efter en stund kom även Bäck, Urban m.fl o då var det kubb som gällde. Jag tröttnade ganska fort iofs. Vi råkade även hamna på någon fest...lr? Ja lugn var den iaf. :)


Annars så har helgen varit ganska lugn. Träffade min goding igår. :) Låg och myste i hängmattan. På kvällen var jag med Andersén och på någon fest, lite mer fart i den. Vilket folk. Haha ja jösses. En del är mindre smarta än andra. ;P Ganska kul att vara nykter faktiskt.



Av Linda - 1 maj 2009 10:45

Gud inte pigg alls! Men jösses vad roligt vi hade det igår! :) Eller? Plantis som gällde, helt okej faktiskt. Mindre roligt på Happy Time där jag fick vänta i all evighet på en himla kebabtallrik. Mm vet brukar inte äta nattamat, men igår var jag tvungen. Promenade hem till Sa. tog en evighet den också. Valde fel personer att gå med. Typiskt. :P Men efter många om och men så lyckades jag komma fram till Sa. :) 


Var mindre glad när jag vaknade idag...kom ett stor jävla tåg precis utanför. Gah! Och dom håller fortfarande på, suck. 


Haha rubriken har inget med inlägget att göra. Kom bara att tänka på Teneriffa, och detta är J's. replik. Som han alltid säger :P


Nu ska jag vara social mot Sa. Men ha en bra dag..hörs kanske senare, ifall jag överlever träningen ;p


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards