TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Linda - 21 maj 2009 12:40

God middag! :)

Jösses vilken sovmorgon jag tagit idag, skönt! När jag vaknade var det Extreme Home Makeover på tv:n. (japp, har tv:n på hela natten :P) Brukar Ni se på det?? Ibland är det nästan så man fäller en liten tår när man ser hur glada familjerna blir över sitt nya hus. Och vad snyggt det blir då! Jösses. Sånt hus skulle jag aldrig säga nej till, hehe :P Skulle någon det? Idag var det iaf en familj..usch var hemskt..Deras drömhus hade brunnit ner några dagar innan jul och nu bodde barnen i små tält och föräldrarna bodde i en husvagn, som det regnade in i. Så när det regnade fick de sitta i sitt garage...som dom hade som vardagsrum. Usch! Tror inte vi ska klaga över hur vi bor. Jag har haft panik över att jag ska flytta in i en liten lägenhet, men ska nog vara glad över att jag har någonstans att ta vägen. Nä uscha..

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards