TheLifeOfLinda

Alla inlägg under maj 2009

Av Linda - 16 maj 2009 17:46

Fattade jag inget igår, så tror jag att jag fattar ännu mindre idag. Men men, jag ska väl bara vara glad antar jag! :)

Av Linda - 15 maj 2009 15:45

Åå trodde verkligen det skulle bli en bra dag idag. Vaknade av att telefonen ringde och fick ett mindre roligt samtal. Slutade med att jag blev förbannad, ganska mycket faktiskt! Efter kände jag bara panik och bröt ihop totalt. Vad är sjutton är det frågan om eller? Gaaah! Efter en stund ringde min käre bror. Vi pratade lite och jag kände mig lugnare. Bestämde att jag skulle låta det vara just nu..orkar tyvärr inte lägga ner någon energi på det. Just nu måste all energi gå till skolan...tack gode gud att det snart är sommarlov, och att jag snart ska flytta!

Av Linda - 12 maj 2009 19:55

Visst är det kul när andra vet mer om en än vad man själv vet? Undra vad jag får höra för nytt imorgon... :P

Av Linda - 11 maj 2009 22:23

Nu ska jag ska jag snart sova. Helt slut. Förstår inte, sover typ jämt, men ändå är jag trött hela tiden. Hmm. Ja ja.

Åkte in till stan och träffade Linda idag. Var ett bra tag sedan vi sågs. Innan resan kanske? Nä, kan det vara så? Fy vad pinsamt isf. Dåligt av oss! Blev iaf en sväng på stan och som vanligt hittade jag massa snyggt. Men köpte inget! Det Ni! Riktigt stolt över mig själv. :)


Mm och Jenny gumman, vi är lika dåliga vi! Sjutton, vi skulle ju börja röra på oss...men nähe! Skärpning på oss! :P



Av Linda - 11 maj 2009 18:49

Jag var ju på bröllop i lördags. Min kusin och min barndomsvän som gifte sig. Dom var fina! Det var nästan så jag fällde några tårar, eller kanske jag gjorde? :P Vilken kyrka de valt då, så illa fint med sjön bredvid. Synd att inte vädret var på topp, men men allt kan man ju inte få...tyvärr.

Bröllopsfesten var lyckad. Bjöds på grillat..me like. :) Och efterrätten ska vi inte en försöka beskriva. Säger bara mums gånger massa! Hamnade vid singelbordet, mycket trevligt. Men kändes väldigt konstigt också måste jag ju säga. Men men så är det. Jag kände verkligen att det var år sedan jag umgicks med det här gänget. Iofs hade man massa att prata om, men man kände också att man missat massa roliga händelser.

Det bjöds på massa underhållning. Ja jösses skratta gjorde man. :) Välbehövligt för min del! Det var tävlingar,tal och uppträdande etc. Haha gud min farbrors tal om min kusin. Trodde jag skulle dö, eller trodde nog nästan alla. Han är, eller var tydligen, inte så smart min käre kusin. ;P

Det var så här när vi var små lekte jag, han och hans lillasyster doktor. Vi hade säkert jättekul, inget jag minns men men. Efter en stund iaf så kommer min kusin ut till våra föräldrar och säger: Mamma mamma! Linda är sjuk. Hon har ingen snopp! Ja, man kan ju undra vad han var för någon doktor. :P Många sådana härliga händelser fick vi höra under kvällen. :)

Nu önskar jag dem all lycka i världen! Var rädda om varandra! Och glöm inte kramarna :P...GRATTIS!

Carpe Diem!

Av Linda - 11 maj 2009 13:25

Hittade en skiva här som jag inte kände igen. Hmm stod inget på den heller. Stoppade den i cd-spelaren och blev lagom paff när jag hörde att det var min moster som sjöng. :) Jösses säger jag bara. Se upp Sanna Nielsen, Carola m.fl..hon är den nya stjärnan :)

Av Linda - 10 maj 2009 20:27

Ibland gör man saker man ångrar mer än andra saker. Jag har gjort många dumma saker! Men det har vi alla. Tyvärr kan man ju inte gå tillbaka och göra saker ogjort och även om man hade kunnat göra det, så kanske inte det skulle vara det bästa?? Jag vet inte...ää. :P

Av Linda - 6 maj 2009 16:45

Dagen såg ut att börja skit. Missade första tåget. Okej, hade jag sprungit som en idiot så hade jag kanske hunnit. Men bara kanske. Tänkte för mig själv det är ju lugnt. Tar nästa tåg så kommer jag ner i tid ändå, eller typ nästan iaf. :P Men nähe då var det tåget försenat. Illa typiskt eller? Då blev jag lite smått irriterad. Men jag slog mig ner bland alkisarna inne i väntsalen, hua. Och när jag hade tråkigare än tråkigast och nästan hade somnat hände det något som gjorde att jag vaknade till ordentligt. In kommer polisen. Tittar lite konstigt på dom, skulle tänka mig att jag såg helt väck ut, typ drogad, med tanke på hur trött jag var. Dom gick rätt mot mig. Shit tänkte jag, vad sjutton har jag gjort? Men dom stannade vid personen bredvid mig. Varför blev jag nervös för? Men visst blir man det?? Ja jösses. Dom skulle tydligen ha med den här personen, gick väl sådär. Och där sitter lilla jag. Hmm nyfiken som man är började man ju fundera på vad personen kunde ha gjort. Var allt ifrån en mördare till en som snott ett par byxor i en second hand-butik. :P Men haha snacka om att det händer lite saker i Fkp. Innan polisen kom in var det hög volym i väntsalen, men så fort dörrarna öppnades så blev det helt knäpptyst. När de fått ut personen ur väntsalen sprang flera personer fram till dörrarna och fönstrerna för att titta mer. Okej, jag var nyfiken, men inte fan skulle jag kunna med och ställa mig så som dom gjorde. Stackars människa, eller? Gud vilket ovärt inlägg. Skyller på mina klasskamrater som har kört slut på mitt lilla huvud idag :P


Haha gjorde en blondie idag med...men det är en heeeeelt annan historia. :P

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards