TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Linda - 18 maj 2009 21:04

Nu har jag precis varit ute på en promenad och pratat med min kära kusin i telefonen :) Kan inte minnas när vi pratade sist, blir alltid över msn nu. Men var iaf mycket trevligt. :) Saknar dej gumman! Men nu är det bara 2 ½ vecka kvar tills du kommer ner hit! :) O fan vad roligt vi ska ha det i sommar! :)


Av Linda - 18 maj 2009 19:11

Åå vilken stressig dag! Var på ett jobbigt, men nödvändigt samtal vid halv 12. Känns skönt att få lätta på sitt hjärta lite! Även om det mesta känns bättre! Efter det var det bråttom ner till Jönköping. Skulle vara där senast 13. Hmm..men jag hann, på sekunden typ :P När jag skulle hem var det lika stressigt igen. Vara i Falköping senast 17 för att hämta mamma...Haha men återigen så hann jag...nästan. Fem minuter sen. Så nu är det riktigt skönt att vara hemma! Tanken var att jag skulle ta en sväng förbi min söta farmor, men orken försvann helt när jag klev utanför bilen. :( Får helt enkelt bli en annan dag! :)

Hoppas Ni haft en bra dag! Kram på Er! :) 

Carpe Diem!!



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards