TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Linda - 27 maj 2009 22:05

Haft en riktigt mysig kväll. Bara gjort saker för min egen skull. Visst är det skönt med såna kvällar ibland, lr dagar? Lägga en ansiktsmask och tända lite ljus och krypa ner framför tv:n. Ja det gillar vi :)


Hela dan har varit myspys. Vart i Jönköping, litt.sem Ja jösses jag och E. var i farten...igen. Stackars dom andra. Haha men fan vad roligt vi hade. :P Våra härliga kommentarer. Ja gud! Eller vår diskussion under fikarasten. Den ska vi nog inte nämna här, eller? Sitter iaf mitt ute bland allt folk, alla kan höra. Ja smidiga är vi inte alltid kanske, men det bjuder vi på! :)


Har "kidnappat" M. (ska gifta sig i sommar) idag också och bjudit henne på middag. Mys, hela studiegruppen samlad. Var mycket trevligt, något vi måste göra om snart. :)


Nu däremot är det dags för sängen. Helt slut!

Sov gott!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards