TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Linda - 3 maj 2012 19:20

Igår var jag och C. och tränade vid Domkyrkan. Kändes väldigt härligt måste jag säga!


Träningspassets upplägg:

  1. Ca. 20 min på Crosstrainern´
  2. Lite drygt 20 min på "Trappan"
  3. Träning baksida lår
  4. Träning framsida lår
  5. Träning, rygg
  6. Och avslutade med löpbandet.´

Övningarna jag gjorde med baksida lår och framsida lår var övningar jag gjorde hos min sjukgymnast när jag gick där. Det kändes bra att göra några av hans övningar igen. Och jag tror att jag ska försöka ha ett pass där jag gör övningar just för mitt knä, skadar ju inte menar jag. Även om jag inte riktigt har samma problem längre.

Jag var lite inne på att dra och träna idag igen, men tyckte inte det var roligt att dra dit när det var så här himla gott väder! Då vill man ju vara ute..Nästa vecka jag ska köra en hårdare träningsvecka. Då hoppas jag att hostan ska vara borta helt..Nästa vecka ska jag ha med en kompis till gymmet för en veckas provträning och då måste hon ju utnyttja det ordentligt. Ev ska en till med. Roligt när fler man känner kommer till samma gym.

Nä, nu ska jag njuta det sista ute på altanen innan jag kryper ner i soffan. A. är iväg och fixar med båten, vilket betyder att jag och T. är alldeles ensamma hemma. Mys på hög nivå!


Ha en bra kväll!


Carpe Diem!






Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards