TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Linda - 6 maj 2012 19:01

Då var även denna helgen slut. Vi fick besök av min bror och hans familj. En mycket trevligt helg har det varit, med mycket shopping. Igår delade vi upp oss. Vi tjejer åkte in till stan och shoppade medan killarna åkte runt till lite "killbutiker". Det blev en lång shoppingtur..16,30 satte vi oss på spårvagnen hem. Då var alla 3 trötta. På kvällen var vi hos svärföräldrarna och grillade, pratade och hörde om Nice och tittade på hockey. Efter det var vi alla trötta och åkte hem och la oss för att orka upp i tid idag. Och upp kom vi. Strax innan 9 öppnades sovrumsdörren och in kommer L. och F. och F. säger glatt: "Heeeejje!". Sen myste vi alla fyra: jag, A., L. och F. i sängen och tittade på Musse Pigg på iPaden. De är för härliga trollungarna! Idag blev det ännu mer shopping innan det var dags för dem att rulla mot Falköping igen. En trevlig och ganska intensiv helg, så det ska vara!


I påsarna hem kom det bla. Fleecejacka från J. Lindeberg, Underkläder från Salming, Hårprodukter från Goldwell, Klänning från H&M, Blus/Linne från Vero Moda, Linne från Cubus, och lite annat smått och gott! Väldigt nöjd över shoppingen. Har ett plagg som jag funderar på och det kan bli så att jag åker och köper det i dagarna om det finns kvar. Och saknar även ett par jeansshorts. Tror de jag har kan vara för stora nu, om inte annat vill ja ha ett par mörkare. Annars är det inte mycket mer jag behöver. Ett par svarta bikinitrosor. Provade ett par, men det var halvt string och det var störande. Antingen string eller "vanliga", ingen blandning för min del.


Nä nu ska jag mysa den sista stunden som är kvar av denna helgen. Ha en fortsatt bra kväll!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards