TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Linda - 13 maj 2012 14:42

Igår vart det 30 årsfest. En väldigt trevlig tillställning måste jag säga! Mycket blandat folk. Folk kom och folk gick, men det fanns en del trogna som var med in bland de längsta gästerna. Det blev lite lekar, tjöt, gott att äta och dricka och massa goa skratt. Tanken var att jag skulle mött upp tjejerna ute sen, men det blev sängen istället. Glömde min plånbok hemma och vi körde hem V. och P. Och skulle jag hem och hämta plånboken och sen in till avenyn, skulle klockan hinna bli så mycket. Därför sängen..ett bra val känner jag idag.


Idag har jag, V. och P. vart på Liseberg och ätit och tittat på växterna och spelat lite på hjulen. Härligt väder med så det var riktigt gott att gå där.


Nu är jag hemma igen. Tänkte mysa ner mig på min mysiga balkong och läsa lite! Livet är underbart!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards