TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Linda - 28 oktober 2012 21:27

Idag på eftermiddagen har jag och min svärmor röjt i lägenheten. Plockat och packat ned i lådor. Tagit bort saker i lägenheten så att det ser..hmm vad kallar man det? Aja, är iaf "mäklarvänligt" nu = inte mycket saker framme. Massa köksgrejer försvann, DVD förvaringslådor, ljus, skålar, kort ja lite smått och gott i inredningsväg. Sammanlagt blev det nästan 4 lådor, 3 ½ kanske. Känns otroligt skönt. Med detta gör det ju också att vi kommit en bit på vägen med packning också. Inte långt, men lite och det är väldigt bra måste jag säga. Tyvärr orkar jag inte skriva mer. När jag var mitt inne i projektet kände jag inte av det så mycket, men nu förstår jag vad läkaren menar med; 1 måste om dagen och 1 vill. Jag hade aldrig orkat allt detta utan K's. hjälp! Imorgon blir det inga måsten! Bara 1 vill!


Nu ska jag titta lite på tv innan det är dags för att sussa kudde. Ha en fortsatt bra kväll och god natt på Er sen.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards