TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Linda - 19 oktober 2012 20:58

Just nu ligger jag och A. i soffan och tittar på X Factor. Uppdukat med godis, chips, gurk-, morotstavar och dipp. Äkta fredagsmys det!
Är det någon mer som tittar på X Factor? Malcolm sjöng precis. Även om jag inte riktigt älskar den musikstilen, måste jag säga att han är grym! Skriver sina egna texter. Det är inte illa det! Vad tycker Ni?

Nu åter till min sambo, tv:n och alla godsaker. Ha en fortsatt bra kväll!

Carpe Diem

Av Linda - 19 oktober 2012 15:29

För någon vecka sedan var jag och några vänner till mig hos en vännina på klädparty. Hon säljer för Capri Collection. Väldigt härliga kläder måste jag säga. Jag köpte en vanlig tight tröja som magen kommer synas gulligt i sedan. Jag köpte även denna kjol. Tyckte det var lite häftig design på den. Kommer inte ihåg priset exakt men tror det var 399:-, med andra ord inte så dyrt heller. Det gillas!



Av Linda - 19 oktober 2012 12:33


Har Ni besökt www.jollyroom.se ? Om inte, gör det! Det är en sida full med saker Ni behöver till Erat kommande barn. Jag har hittat massa smått och gott där som jag skulle vilja ha. Vi har inte köpt något där ännu, men kan nog bli någon beställning där när vår bebis tittat ut. De har jätte söta och tuffa påslakanset bla. Jag har hittat två olika som jag verkligen gillar. Ja, nä men gör ett besök på sidan som sagt. Tror nog Ni hittar något roligt.

Ni kanske har någon sida Ni hittat som Ni vill tipsa om?


Carpe Diem

Av Linda - 19 oktober 2012 09:54


Nu har jag vaknat här. Jag kan inte förstå hur mycket man kan sova egentligen? Känner mig fortfarande väldigt trött, men kan inte sova hela dagen.


Igår fick jag fler tips om mammabloggar från en kär vän till mig i Falköping. Har inte hunnit spana in dem. Förutom hennes egna blogg då. Den har jag varit inne på innan och kikat på, men inte de andra. Hon har flera bloggar hon läser, men dessa är hennes favoriter. Tack A. för tipsen! Gå gärna in och se vad Ni tycker.


www.spiderchick.nu

www.elingabriella.blogg.se

http://Anneliejo.wordpress.com Den här bloggen är min kompis blogg.


Läs och njut!

Carpe Diem



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards