TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Linda - 23 oktober 2012 16:11

Nu har jag precis kommit hem från MVC, var där ensam idag. Mannen måste ju inte vara med vid alla besök om man inte vill såklart. Och idag blev ett oplanerat besök med prover som skulle tas och ett lite samtal med barnmorskan. När vi var klara sa hon: "Jag tänkte att vi kunde lyssna på ditt barn idag..om du vill?" jag blev så otroligt glad! Det var så häftigt att höra guldklimpens hjärtslag! Går inte beskriva! Kände en sådan lycka när jag gick därifrån. Om 2 veckor är det dags för RUL, wiiieeee!


Proverna visade ingenting konstigt så imorgon blir det till att gå till vårdcentralen och prata med dem där och se vad de säger och tror.


Carpe Diem

Av Linda - 23 oktober 2012 12:30

Här kommer lite shopping från Ullared! Ett underbart linne, just love it! I den vida modellen så jag kan ha det även nu, fast jag har mage. Gillas ännu mer! Pris 119:-

Den andra är en mysig mamma tröja i längre modell. Så himla skön! I sådant där riktigt gosigt material, en favorit! Pris 149:-.

Nu ska jag gå till spårvagnen och åka bort till MVC. Ha en bra lunch!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards