TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Gör dagen till din, full den med glädje!

Av Linda - 30 juni 2012 15:45

Fem arbetsdagar kvar till semestern och igår började vi invigningen utav den. Vi var ca 20 pers ute i Lindome och grillade, drack gott, tjatade och skrattade i massor. Vädret var inte det bästa så några killar fick stå ute och sköta grillen medan vi andra satt inne i huset och gottade oss. Jag måste bara säga att det var en väldigt fin och trevlig tillställning som C. och B. bjöd in mig och de andra till. Och vilket hus! Just love it! Och vilka katter..jag är en mer hundmänniska, men dessa alltså. Helt underbara!


Idag har jag varit med svärmor, svåger och hans son inne i stan och tittat på när Ostindiefararen Götheborg lämnade stan. Och vi var inte helt ensamma, men fint att se. En väldigt maffig båt måste jag säga. Skulle vara häftigt att åka med!


Just nu går jag och plockar lite här hemma, ikväll ska vi ha bjudning här hemma. Kommer ett par kompisar för att festa till det lite och umgås. Blir eventuellt en utgång på det också! Ska bli riktigt roligt isf. Var längesedan jag var ute med det här gänget. :) Ska bli roligt ikväll iaf!


Åter tillbaka till plockandet. Ska även hinnas med en tur bort till Maxi och handla lite snacks. Men med min racer i röva hinner jag nog det mesta idag! Härligt med energi! Livet är härligt! :)


Carpe Diem! Säger verkligen det..återigen har vi blivit påminda om att Fånga dagen! Ta tillvara på dagen och gör den till din..gör det som faller dig in..och framförallt, häng inte upp dig på småsaker! Se möjligheterna, det positiva och sprid glädje och värme till de i din omgivning! Det försöker jag med! Visst man kan inte vara på topp alla dagar, men försöker man att släppa saker och ting och se det positiva tror jag man har fler bra dagar än dåliga. Eller det har man!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards