TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Zumba!

Av Linda - 15 maj 2012 20:46

Kom hem för en stund sen från gymmet. Jag och L. var där och körde ett pass. Vi började med lite kondition innan det var dags för ett zumbapass. Har inte varit på ett zumbapass förut utan kört hemma..lika jobbigt iofs eftersom man har sensor på sig då så man måste följa movsen hon gör på wii:t. Men måste säga att det är en helt annan känsla att göra ett pass på gymmet. Och vilken grym instruktör! Får nog varva Zumban och CXWORX på tisdagar tror jag. Kändes riktigt skönt efter träningen idag!


Egentligen gjorde jag mitt första pass igår, då jag var och red Ö. Jag vet att en del här i landet inte tolkar ridning som någon sport eller inte tycker att det är jobbigt. De personerna skulle jag vilja se på en häst, där man arbetar med hästen. Tror de har en annan åsikt efter de..om de nu lyckas göra rätt ;) Igår var det endast tölt och galopp som gällde under ridpasset, tränade tempoväxlingar, töltade i volter m.m. Var helt slut efteråt och svettig. Kändes skönt i vaderna också..och ljumskarna känner jag av idag. Haha, nice! Tyvärr känner jag av lite träningsvärk i armarna också och det ska man inte egentligen göra..inte så mycket iaf. Men efter att ha greppat ett spö igår speedade Ö. på vilket medförde att jag fick hålla in en del i vissa övningar. Så japp..ridning = träning. Och vilken rumpa sen, mama!


Imorgon kör vi nästa träningspass. Då blir det med C. och inne vid Domkyrkan. Hoppas på platser på MRLpasset, men får se om de finns några dropin kvar när vi kommer. Annars blir det väl lite "trappa", lår och rygg eller mage och löpband som avslutning. Återstår att se imorgon.


Nu ska jag fortsätta att mysa i soffan. Tittar på Outsiders..helt sjukt måste jag säga. Skrattar nästan åt det.

Ha en fortsatt bra kväll!


Carpe Diem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards