TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Fjällen here we come!

Av Linda - 18 januari 2012 18:45

Wiiiee. Nu är det bestämt v. 6 åker jag och mitt allt till fjällen! Tillsammans med mina underbara svärföräldrar..längtar så jag håller på att dö! Tittade lite på boende förut. Kollade hotell först för jag orkade inte leta i stugdjungeln. Sökte och det fanns 2 rum, men det skulle gå på över 20 000:- för en vecka! Inte lika lockande..utan jag gav mig ut i stugdjungeln istället. Tittade på några stugor "Ååå en för 2800:- för en vecka, guld ju!" Tittade på bilderna och ja..man får ju vad man betalar för. Inte så bra..stenhårda sängar bla. Nä då lockade hotellet mer. Sen hittade jag en underbar stuga, eller fler..men en fastnade jag för rejält. Toppmodern inredning! Lite dyrare då..något på 5000:- men är ju inget jämfört med hotellet..Nä, vi får se vad vi väljer för stuga, det fanns några iaf. Vilket är skönt! Det ska bli så otroligt härligt att komma iväg på ett break. Är sugen på utlandsresa också, men det får bli senare sen. En restis är ju inte så dyr faktiskt!


Nu ska jag göra klart A's. matlådor. Själv tar jag en avokado eller frukt. Sen myser jag upp mig i soffan med datorn, läser eller spelar lite Wii. Skönt att vara ensam lite :)


Carpe Diem!

 
 
Linda

Linda

18 januari 2012 21:30

Kul med fjällen! Det gillar ju du att åka snowboard och skidor =)
Jo, jag såg att du skrev det. Måste säga att Hellner såg rätt så paff ut och inte minst Rolf-Göran. Det var en jävla överraskning det där.

Den där Anna alltså. Det är helt rätt som du skrev; har man inget intresse så kan man inte nåt om den sporten. Så är det ju för ALLA! Jag visste ju vem han är till skillnad från många andra, och att han är duktig vet jag med, men inte mer. Blev riktigt pissed av hennes kommentar

http://Lindadelicious.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards