TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Linda - 16 januari 2012 15:02

NU kommer inlägget med lite av det jag shoppade när jag var uppe i Sthlm. Bättre sent än aldrig!


 


Kavaj från Vero Moda, 250:- (ord.pris 499:-)


 


Spetstopp från Zara, 129:- (ord.pris 199:-) Ganska enkel, men ändå stilren. Ett par snygga svarta byxor till och kanske en kavaj så har du en snygg outfit. Funkar lika bra till ett par vanliga jeans + pumps eller till en kjol.


 


Poncho från H&M, 99:- (Ord.pris 249:-, tror jag) Hade den till ett par svarta snygga byxor + kängor på en släktmiddag. Även haft den till vanliga blåjeans + kängor. Funkar till det mesta.


 


Tröja från Gina Tricot, 99:- (ord.pris 199:-) Vanlig "slängtröja" med lite mysfaktor.



Det var lite av det jag köpte. Jag var även inne på Adidas där jag köpte sprillans nytt träningsset. Träningsbyxor, linne, t-shirt (tight modell såklart). Skulle köpa en överdragströja också, men kom på att vi hade en liggandes hemma som jag tar. Ett par nya snygga träningsskor till också så är allt perfekt sen! Till jag hittat dem kör jag med mina reebookskor jag köpte i höstas för att ha att promenera i. De andra är slängda i flytten.


Jag köpte även en ny vatten/saftkanna, Marimekko. Äntligen har jag fått min kanna! 149:- istället för 289:-, gillar't! Och den står så snyggt i köket :)


Vi shoppade en del hårprodukter också. Finns en salong med de fina/bra märkena som är billigare än andra, så där brände vi lite pengar också. Köpte hårschampo, stylingspray man tar innan föning, serum och vax.


Det var nog faktiskt allt vi köpte. Eller som jag köpte. A. köpte ju en del kläder också förstås. Ni kan ju säkert själva förstå att resväskan var rääätt full när vi skulle åka hem på torsdagen. :P Lyckas vistelse och shopping med andra ord!


Nu ska jag lägga ner huvudet på kudden och sova lite, och fundelura lite. Blev inte många timmar sömn i natt.. :(

Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards