TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Linda - 22 januari 2012 10:27

Igår var jag och älsklingen på utflykt, Ullared. Hade en riktigt mysig dag som avslutades med mys med den nya familjemedlemen.

Det blev en hel del shoppat också..Massa förbrukningsprylar, presenter till F. som fyller år om en månad, lite beställningar av folk etc. Bästa köpet helt klart var min lila skidjacka jag köpte ute i sportbutiken, zumba:t till mitt wii och berlock till mitt pandoraarmband. Så nöjd!

När vi skulle hem var vi mindre nöjda. Vräkte ner snö..tydligen i Gbg oxå, men i Gbg var det inget jämfört med i Ullared. Jag var väldigt glad över att jag körde ner så jag med gott samvete kunde sitta bredvid på vägen hem. Slirigt som fan på vägen! En skåpbil framför oss började sladda och ha sig och kom inte upp för en liten backe..o det var ändå på en 70-sträcka. Visserligen hade vi puttrat i 50 km/h men ändå, rätt slirigt. En lastbil stod på motorvägen och kom inte upp för en backe, polisen hade fått spärra av. Ja ni hör, inte allt för roligt väder att köra i. Bussen framför tappade sitt stänkskydd rätt mot oss. Ja usch, men hem kom vi iaf! Och kvällen spenderades hemma hos svärföräldrarna med vår nya familjemedlem som sagt, massa mys blev det.


Hade en bra dag igår, förutom vädret hem då. Och hoppas på en lika bra dag idag. Tänkte baka lite till födelsedagsfikan jag ska ha med familjen i veckan. :)


Ha en bra dag!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards