TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Taggad som f*n!

Av Linda - 10 januari 2012 16:50

Haft en bra helg? Det har jag! En riktigt mysar- och sporthelg.

I fredags hade vi släktmiddag med A's släkt här hemma hos svärföräldrarna. Verkligen ubermysigt att vara samlade alla, och roligt att träffa alla barnen! Bjöds på god mat och gott att dricka. Smakade för första gången på kalkon. Gott, som kyckling fast lite torrare. Direkt efter middagen åkte vi till Falköping för att fira min storebror som fyller 33 år (idag). Återigen bjöds det på god mat och gott att dricka. Efter den dagen kändes det som att man rullade fram, tur man missade frukosten!

Under helgen var det KM (För er som inte fattar = kommunmästerskap) i fotboll i Falköping. Skoj skoj! Och blev ytterligare två dagar med mina guldklimpar! F. är söt men hon dissar ju mig..så L. är nog min favorit. Haha skämt, älskar trollen lika mycket! Men varje gång F. o S. säger att nu kommer L. och A. "A. A. A." ropar grisen då. Undrar just vad han har mutat med..? Om någon vet kan ni väl vara snäll och tala om det så jag kan muta tillbaka henne. Rätt lag vann KM iaf på herrsidan. Självklart var det min hemort som vann!

Under lördagen fick vi även besök av mina två andra guldklimpar; T. och A. = hundarna. Mina svärföräldrar kom upp och hälsade på. Blev med andra ord ännu mer god mat och gott att dricka. Vi visade dem även byn, så nu kan de den utan och innan. Inte så mycket att visa med andra ord.

Hann även träffa Linda (jävligt snabbt) och Jenny. Självklart var det annat folk där med, men av mina tjejkompisar som jag umgicks med förr. Hade en mycket bra helg måste jag säga och det var en trött Linda som kom hem till Gbg igen.


I söndags invigde vi även min present som jag fick av mina föräldrar och min bror, Nintendo Wii. Så nu ska här spelas. Ska även köpa Zumba och Fitness för att träna lite hemma, härligt. Tänkte på det när jag gick hem från jobbet. Snart hoppas jag att jag ska klara av att springa hem från jobbet. När vädret är lite bättre och när mitt knä tillåter. Ska även köpa årskort på gym. Blir Sportlife och guldkort, kanon när man kan träna vart man vill. De flesta jag känner här tränar på Sportlife och på olika ställen i stan så perfekt när man kan träna ihop. Ska även ändra lite med maten, lite nyttigare. Framförallt ska jag dra ner på sötsakerna. Haha säger jag och sitter med skumgodis här framför mig som jag fick av mamma i julas. MEN jag tänker så här..bättre att äta upp det nu, än att ha det liggandes i skåpet och frestas av det..right? Gött, helgen satte verkligen igång mig. Nu ska här tränas. Köpte ju faktiskt nya snygga kläder i Sthlm för att trigga mig ännu mer. Allt från Adidasbutiken! Bra saker det där.


Nu ska jag börja med maten. Blir klyftpotatis och fläskfilé med paprika och gul lök som vi slänger in i ugnen. Kanoners! Och en saftig sallad till. Sallad och fläskfilén till mig.


Carpe Diem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards