TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Linda - 6 september 2011 19:10

Idag försov jag mig, vilket jag väldigt sällan brukar göra! Eller kan man kalla det försova sig om man ändå var i tid till jobbet?? Kom inspringandes med frukostvagnen någon minut över 8, inte illa då jag vaknade tjugo i 8! (Alarmet var: 06.45) Min mobil, med alarmet, dog under natten. Jag vaknade när A. kom in och sa hej då, men somnade om. Vaknade en stund senare och tänkte hmm..nu borde nog alarmet ringa snart var ju längesedan A. gick nu. Skulle titta på klockan på mobilen, men den var stendöd. En extrem panik utbröt och jag slängde mig till andra sidan sängen för att titta på A's. klocka; 07.40 SHIT! Flög upp, in på toaletten och tvättade av mig, plattade håret, upp i en tofs och strax efter 07.50 sprang jag ut till bilen. Puuuh! Men jag hann. Lite skönt att mattanten var lite sen med frukosten också, annars hade jag nog varit i mer tid ;) Och tur man har ett sådant bra jobb så man får frukost, lunch, mellanmål serverat. Lite jobbigare om jag skulle jobbat på en fabrik. Pga det här trodde jag hela dagen skulle bli upp och ner, men faktiskt inte! Dock gick jag hem lite tidigare idag. Den sista 1 - 1½ timmen skulle jag suttit på kontoret, men satt lite drygt en ½ timme istället. Det andra var sådant jag kunde göra hemifrån. (Så det är det jag tänkte göra nu)


Väl hemma så stack min sambo nästan direkt, lite besviken faktiskt. Vi kommer inte ses mycket denna veckan. Imorgon jobbar jag till 20, torsdagen är han på Elmia..så hade varit roligt att bara varit en stund innan han skulle iväg, men men. Så kan det vara ibland. Jag passade på att laga god mat och bakade lite. Skönt, fick jag resterna av smeten själv, haha kan han ha! Idag blev det bara lite enkel bakning, chokladmuffins. Men ska försöka baka lite mer under veckan, när jag nu ska hinna det?.


Nä, nu ska jag jobba lite. Ha en fortsatt bra kväll!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards