TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Linda - 2 september 2011 22:44

Idag har vi hunnit med mycket. Först jobb, 7-13. När jag slutade kom min käre sambo och hämtade mig så åkte vi till K-RAUTA för att titta efter present till dopet på söndag. Sen hem, byta om och direkt in till stan för att möta upp min kusin. Blev några timmar på stan, några plagg rikare och lite pengar fattigare. Hittade ett par grymt snygga kängor på Din sko! Är väldigt nöjd måste jag säga! Annars blev det mest lite småköp. Köpte lite naglack och annan nagelvård nu när jag tagit bort mina naglar. En fin top/tunika..gammaldagsrosa med svarta prickar på. Tänkte ha den till mina nya svarta leggins som är höga i midjan. Jag sa att den kan vara snygg att ha istoppad, men A. svarade med att man kan ha den utanför också. Men just nu är ju grejen att det ska vara istoppat, med andra ord jag kör på att ha den istoppad och dissar A's. moderåd. Detta blir nog min outfit till dopet på söndag. OM det inte är gassande sol, då blir det klänning :) Jaja, förutom skorna, toppen/tunikan, naglacken blev det även två baslinnen. En bra shoppingtur med andra ord, med saker jag behövde!

På kvällen åkte vi hem till A's. föräldrar för att ha lite fredagsmys! Bakpotatis, kött m.m och gott att dricka, som sedan avslutades med fotboll. Visst Sverige förlorade, tråkigt hmm mm. Men ändå glad för andras skull att Ungern vann ;)


Imorgon blir det nog en tripp till Fashion house..eventuellt, om jag vågar mig på det. Jag kommer vara själv hela dagen imorgon, men Torget blir det garanterat en sväng! Annars vet jag inte vad som kommer hända imorgon. Lite städ och plock hemma kanske. Det kan jag gå med på, OM det händer någor skojsigt på kvällen sen :) Men men, nu ska jag sova. Morgondagen får vi ta imorgon!



Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards