TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Linda - 8 mars 2011 20:10

Sen uppdatering jag vet..MEN gudars vilken helg jag haft! Började ju med en dag med pappa i fredags, och sedan på kvällen åkte jag till D. för att umgås. En myckte trevlig kväll, god mat..kyckling kan man inte annat än älska! Och det blev lite Let's Dance och American Pie också, och en del skratt.


På lördagen fick jag och E. ett ryck och drog till Borås och Knalleland. Haha my lord, vilken roadtrip. Vi tog rallyvägen över Od-Öra-Jäla hem. Haha ja och vilken väg, lyckades även med en felkörning mitt i centrala Öra (som består av 4 gårdar typ) Tur man har sådan liten bil, en vändning för att komma på rätt bana igen var ju inga problem! Det bästa av allt var E. som var pissenödig redan när vi lämnade Borås, som fick sitta i bilen och kämpa, för ni som kommer härifrån vet säkert att den vägen är full med härliga gupp och gropar. Och jag var ju bara tvungen att jävlas lite, så prickade ju nästan alla. Hehe..


På kvällen var det dags för utgång. 3 glada tjejer och 2 minst lika glada killar träffades hos mig för lite minifylla innan krogen. Och det är nog en kväll jag sent kommer glömma! Vilka härliga äkta skratt det bjöds på! Och det bästa av allt, det finns inspelat! Alla bjöd verkligen på sig själva. Och det här har vi sagt att vi ska göra om..och tills dess blir det till att köpa något mer roligt partyspel. Utgång = Bogrens.


På söndagen tittade jag och D. på Vasaloppet. Det var trevligt att ha sällskap i soffan när man gjorde det..även om jag kanske inte var så social den första timmen, kanske inte timme nummer två heller..men men med ett gosigt täcke så klarade även en bakis Linda av det. ;P


På söndags kvällen kände jag bara en sådan enorm glädje över helgen, efter att ha fått umgåtts med några av de bästa! Så mycket som jag skrattade i lördags vet jag inte när jag gjorde sist! Känner bara..lycka över att ha sådan vänner som jag har! Och på fredag åker jag till Göteborg för att umgås med en annan person som betyder oerhört mycket för mig!


Nu blir det snart sängen..Natti!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards