TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Linda - 4 mars 2011 17:25

God helg på er allihopa!

Slutade tidigt idag, 12.30 Och efter det har jag umgåtts med min pappa. Vi var ute på stan och lunchade, thai. MM, mumma det var längesen. Efter det drog vi en sväng till Skara, och haha det måste vara "stan" Gud glömde. Vilket skitställe. Okej, Falköping är inte jättekul heller, men vi har iaf några affärer man kan gå i. Skara? ja jo det skulle vara bolaget då..men åker knappast extra dit när vi har det i Falköping. Möjligtvis att Jula kan väga upp det lite...men det är ändå ingen affärer jag tycker är rolig. Bilstereo dit, fyrhjuling hit och verktyg dit. Nee dit åker man inte om man inte är ute efter något. Så antal besök i Skara per år? 2 st kanske. Ja ja, det var lite onödigt vetande..fast ändå bra vetande för er som inte varit där ;P


Denna helgen är helt oplanerad, tar sakerna som dom kommer = skönt. Haft två helger nu som varit späckade..Ikväll ska jag umgås en stund med en kompis som jag inte träffat på ett bra tag. Ska bli riktigt skojsigt. :) Så därför måste jag tyvärr pysa. Ha en bra kväll!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards