TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Linda - 15 mars 2011 18:39

Oj vad tiden går, redan tisdag. Ber om ursäkt att jag inte skrivit något mer om förra inlägget, det kommer, men jag har varit upptagen fram till idag kl. 18.03

Direkt efter jobbet i fredags åkte jag ner till Göteborg för att hälsa på A. Och jag var inte ens inne i stan mer än när jag kom och skulle åka hem med tåget. Så japp ingen shopping. Men det gör mig inget! Hade ju inte rensat i min garderob heller, som var min deal till att få shoppa. Vi gjorde istället massa annat smått och gott! ;) Haha och har träffat på en riktigt dålig förlorare..Vi spelade ps3, nhl 08. Jag råkade visst leda över honom där. Vilket slutade med att han gick fram och stängde av spelet, även fast det var tid kvar av perioden. Kanske var han mest sur för att han inte vann det där bra priset som vi spelade om...lr? ;P Dålig förlorare iaf! Det var iaf en mysig helg med melodifestival, bak och städning i garderob.


När jag kom hem kom D. och hälsade på. Åt kvällsmat och såg på tv:e tillsammans. Och spelade kort, Skip-boo och Skitgubbe. Och där har vi en till dålig förlorare..eller ja okej två. Skip-boo är det bästa spelet som finns, enligt mig men inte enlig D. Och D. skulle nog säga att Skitgubbe är det bästa spelet, men det tycker då rakt inte jag. Jäkla skitspel är vad det är! Och folk som fuskar är inte okej!


Igår efter jobbet hade jag tid hos läkaren för knät och ny kära vänner börjar det hända saker! Tydligen är det något fel eftersom det bla. knastrar och har sig i knät, men detta har ju jag vetat i måååånga år. Men nu alltså ska det ske. Jag ska börja gå hos sjukgymnast och han har skickat remiss till en magnetröntgen. Ett steg framåt iaf och det känns otroligt skönt!


Nu ska jag slappa efter en lång dag på jobbet!


Carpe Diem!



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards