TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Linda - 10 mars 2011 17:32


När allting är som allra bäst -

tänker man inte på det!

 

Tänk på det en stund så kommer jag snart med en mer utförlig text!

Lämna gärna en kommentar om vad du tänker när du läser det!


Carpe Diem!

Av Linda - 10 mars 2011 10:43

En del människor ändrar sig aldrig (fast dom kanske borde)! Visst man ska vara sig själv, men finns kanske vissa undantag.

För ett tag sedan träffade jag en kille. Eller egentligen var det nästan hela hösten. Jag visste redan innan hur han hade varit mot en del andra tjejer..och fick även höra under tiden dels av en kompis som redan varit där en gång och dels av en som varit kompis med honom tidigare. Jag sa att jag verkligen tror på att alla folk kan ändras och att jag är villig att ge honom en chans. I början var det bra, vi sågs rätt mycket och hade roligt ihop...visst lite sura miner ibland, men man kan ju inte alltid vara på topp.? Efter någon månad sågs vi mer och mer sällan och emellanåt var det mest jag som hörde av mig. Självklart började man ju undra om det man hört stämde, eller det vet jag, (det har han erkänt) men att han inte hade ändrat sig som han påstod sig ha gjort. Men återigen sa han något och jag trodde att det han sa stämde. Och jag vet att han hade (och fortfarande har) sjukt mycket att göra, både jobb och privat. Men är man intresserad av någon så är man väl..? Tills slut insåg jag att: nä det här är ingen idé att bry sig om det här längre..visst vi har kontakt ibland, men absolut inga förväntningar längre. :) Och nu i efterhand så inser jag att människan nog inte har förändrat sig. Han har iaf inte visat motsatsen så tydligt. Men jag hoppas för hans skull att han gör det snart isf, så han hittar Den där tjejen. Och det känns skönt att jag inte tycker något längre!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards