TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Linda - 27 november 2011 18:34

Sitter här och lyssnar på julmusik, försöker få lite julstämning. Det är ju trots allt 1:a advent, men nepp ingen julstämning alls faktisikt. Det är storm ute, ingen snö och fortfarande november.

Igår var vi ju i Herrljunga hela Gbg'sfamiljen och julpysslade, gjorde julkort. Lite julstämning fick man allt. Vi var ett stort och glatt gäng, satt runt ett stort bord med julmusik. Då kunde man nog inte få annat än lite julstämning, men idag är den som bortblåst. Får nog ge det några dagar till. Eftermiddagen igår var underbar, bjöds på god mat och snacks m.m Och alla var på ett glatt humör! Strax efter 19 åkte jag och A. tillbaka till Gbg för att gå på fest hos min kusin S. En trevlig kväll som avslutades på Trädgår'n och jag ensam vankandes genom stan runt halv 3. Och vad jag gjorde då kan man fråga sig..för mina skor ser verkligen inte ut som de gjorde innan kvällen började. De var (är fortfarande) helt nergeggade! Hursom så var dagen + kvällen riktigt bra!


Det roliga var att jag drömde om J. natten till igår. Och igår (och idag) har jag haft smskontakt med honom! Blev så glad när han svarade. Verkligen en fin kille! Tittade på gamla bilder på fb och han är verkligen bara så jäklans fin! Vill ha 10 år tillbaka NU! Han var som en av mina kusiner..och är fortfarande vill jag säga. Bryr mig verkligen om den killen!


Nu ska jag fortsätta njuta av söndagskvällen!

Ha det bra!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards