TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Linda - 20 november 2011 19:04

What a night...what a weekend! Ja jag säger då det. Vistelsen i Falkenberg var kanon! Och precis vad jag behövde. Det är något magiskt med den staden, där känner jag en äkta sinnesro. Det är min oas! Älskar det stället..Känner aldrig någon stress eller något sådant. Det är mitt "må-bra-ställe"! O helgens vistelse var inget undantag, kände hur all stress släppte och så mycket som jag skrattade igår vet jag inte när jag skrattade sist!


Vi var där redan halv 3, vi checkade in på rummet och packade lika fort ner våra badkläder i påsarna och drog ner till poolerna och relaxen. Latjade i vattnet och badade ångbastu en stund innan det var dags att gå upp till rummet igen för att duscha och göra iordning sig. Efter det var det förkrök i ett annat hotellrum, en större variant ;) Själva julbordet började vid 18 och till en början bjöds det på glögg och mingel nere i lobbyn, väldans trevligt det där alltså!

Sen upp till festvåningen/restaurang delen, där det bjöds på ett mycket fint julbord. MUMMA! Runt 21 började julshowen; Världens snabbaste allsång. Ja jag säger då det, det var en show! Och vilket tempo och vilka skratt och vilka urballade framträdande m.m Lätt den bästa kvällen på bra länge kan jag säga..eller den bästa jag kan minnas! Kommer bli svårt att slå den kvällen kan jag säga! De var otroligt duktiga grabbarna och bara den skånska dialekten gjorde ju att man skrattade lite extra! De lyckades verkligen få med publiken också..Haha, några bjöd verkligen på sig själva och ballade ur. Och det ska jag säga till Er det var INTE vi ungdomar som gjorde det, utan de äldre. Men det var underhållande och inget opassande. Det är en kväll som jag kommer minnas länge. Ola Selmén för jäkla lustig påg det där! Var man trött, dåsig, hängig innan showen började var man det garanterat inte under tiden den pågick eller efter. Vilken energi de spred!


Om vi blir 3? Ja, det kan bli så..men kanske inte med just den Audin. Nä en Audi A5 blir det ju som sagt isf, men då får det bli lite sparande först. Jag var ju lite anti automat innan med, men efter att ha kört denna. Och kört den på små skettvägar, motorväg och inne i stan så vill jag nog säga att jag nästan har som krav att det ska vara en automat, eller jag har som krav och jag vet att A. tycker detsamma. A5:an är drömmen iaf, men är ju gaaanska dyr, så det återstår att se om det blir en sådan men vi båda vill iaf. Annars kanske en Skoda Oktavia. Duger ju att pissa på iaf..Skämt, den är faktiskt jävligt snygg, om den är VIT!

Ja ja nog om det. Sparande blir det för vår del iaf och sen får vi se vad vi kommer glidandes i för bil. Är ju inte aktuellt att köpa en just idag, utan till våren isf.


Nä, nu ska jag mysa ner mig. Har nyss kommit hem från Torpa sol. Tog en snabb solsemester på 10 min. Jag var verkligen likblek så kände att jag behövde få lite färg.

Ha en fortsatt bra kväll!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards