TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Linda - 1 november 2011 17:18

Här kommer de saker jag köpte i Skövde. Köpte en svart kofta på Gina Tricot också, men inte så himla rolig så lägger inte upp den. Det var en helt vanlig kofta, med småknappar på ärmen. (199:-)




   


Grå jacka från H&M, 149:- (ord.pris 299:-) Är så jäkla nöjd! Har ingen snyggare kort jacka innan, bara en sportigare, så den var behövlig.


Mystofflor från Kappahl, 149:- (Ord.pris 199:-) Så himla mysiga och goa. Perfekt för den med frusna fötter!

Av Linda - 1 november 2011 16:56

Jag är fortfarande trött efter helgens festligheter. Nä, själv festfronten var det rätt lugnt med, men det var en intensiv helg, som alltid när man är hos föräldrarna och hälsar på. Fast det är ju så det ska vara!

På lördagen fick jag ett sms av brorsans sambo som undrade om vi ville åka med dem till Skövde. Självklart gjorde vi det! De var även barnvakt åt F's kusiner som är lika gamla som L. och F. Full rulle med andra ord. Kom till Skövde runt 11 och halv 5 åkte vi därifrån, ganska trötta. På vägen hem till Å. stannade vi till på en innebandycup som jag varit med i, spelat samt arbetat på, i måååånga år. Där träffade jag många kära ansikten bl.a min gamla kollega. Var nästan så vi började gråta båda två!

På kvällen var det kalas för mamma. Vi var bara familjen, ingen mormor, "morfar" eller farmor, lite tråkigt men samtidigt väldigt skönt. (Då vi var väldigt trötta). Efter kalaset skulle jag åkt in till Fkp för att säga hej till några kompisar, men ögonen ville verkligen inte vara med mig. Så blev fortsatt mys hemma hos föräldrarna istället.

På söndagen vaknade vi runt 7! Jävla omställning av klockan ;) Iofs rätt bra, fick ju en timme extra med min föräldrar. Så när klockan var 11 hade vi hunnit äta frukost, byta däck på vår ena bil, tvättat den och gjort oss i ordning för att åka iväg på utflykt. Inte illa va? Det blev en sväng till falbygdens ost. Där vi + alla andra i Sverige var och hälsade på. Efter det åkte vi vidare ut på Åsle, favoriten för dagen. Vi besökte den nya butiken, Hem till mig. Bara älskade stället! Och när vi kom dit möttes vi av en Ally, en brun labrador. Självklart hette den inte samma som våran(svärföräldrarnas), men såg ut som Ally. Aa, okej för typ 9 ½ år sedan då ;) Den var så mysig! Hela stället var mysigt..gammalt hus, 3 våningar med inredning! Då förstår ni att jag trivdes som fisken i havet!


Nä, nu ska jag lägga upp en inlägg på det jag köpte i lördags sen blir det bak till A's jobb och kvällsmat: Klyftpotatis och fläskfilé i vitlökssås och en go sallad till!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards