TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Linda - 2 november 2011 22:05

Hade ju tänkt titta på Grey's men fick ett sms av J. som skrev: kalla fakta TV4 nu! Så jag bytte kanal och nu är jag så upprörd och arg över saker vissa sa och gjorde så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

Av Linda - 2 november 2011 20:45

Efter att ha städat och tvättat hela dagen blev det en riktigt myskväll framför tv:n. Min sambo köpte hem kinamat till mig för att jag varit så duktig! Mm, älskar't. Vet inte när jag åt kinamat sist...? Jag och min pappa hade en period då vi åt ganska ofta på Ming i Fkp, eller ja hela familjen. Ibland när inte brorsan var med, frågade hon efter honom och hur det var med lilleman. Till slut lärde hon sig utantill vad vi drack till maten, behövde inte ens fråga. Frågan är om det är bra eller dåligt? Ja ja, vad gör det om vi åt där en gång i veckan lr iaf minst två gånger i månaden? Inte så mycket, maten var ju underbar!


Nu är nog lördagen tajmad och klar in i minsta detalj (in i minsta detalj kan vi ta bort, ville bara citera Sickan)! Känns skönt och ska bli riktigt skoj! :)


Nu ska jag fortsätta mysa, och ikväll tänkte jag titta på Grey's...igen, gjorde jag ju förra veckan med. Kanske blir att man börjar följa det igen efter något års uppehåll?


Ha en fortsatt bra kväll och sov gott sen!

Carpe Diem!

Av Linda - 2 november 2011 15:04

Vilken höjdare jag gjorde igår. Jag gjorde chokladkladdmuffins med after eight i, eftersom jag aldrig ätit det innan var jag ju tvungen att smaka på en halv muffins. Det var riktigt gott! A's. kollegor undrade när jag skulle baka till dem nästa gång, så muffinsarna åkte med honom till jobbet idag. Med andra ord var det 8 nöjda grabbar på jobbet!


Idag är det min tidiga dag och den är planerad med städ och tvätt, mindre roliga saker, men saker som måste göras. Det är skönt för då slipper jag göra det till helgen ifall jag får besök. A. är ju iväg på lördag så får se vad lilla jag hittar på då, har redan lite planer ska bara se om det blir så eller inte. Annars händer inte mycket, min tidiga fredag på fredag, vilket ska bli väldigt skönt..frågan är vad man ska hitta på?


Nä, nu kan jag inte sitta mer här och bara göra ingenting! Panik deluxe, nu blir det städ, så det är gjort innan älskling kommer hem från jobbet. = Så vi bara kan vara ikväll! :)


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards