TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Linda - 19 november 2011 08:00

Goooood morgon gooooood morgon! Sovit gott? Det har jag, men somnade ändå ganska sent och vaknade kvart över 7, men ingen idé att somna om. Antingen skulle man bara bli mer trött av att sova den timmen det var kvar innan alarmet ringde eller så sover man längre än den timmen och då blir dagen förstörd. Idag händer det grejer. Just i denna stunden åker min bror, hans sambo och två vänner till dem ifrån Falköping för att komma ner hit över helgen. De ska låna vår lägenhet, eftersom vi ändå inte är hemma. Vi hinner dock träffa dem lite innan det är dags för oss att rulla bilen mot Falkenberg! Igår när jag slutade jobbet stod den en Audi A6 på parkeringen och det bästa av allt är att den är vår över helgen! Wiieee! Det slår ju rätt vår lilla Djävul (Pechan), även om den är grym! ;) Ska bli kul att glida runt i Audin, får väl se. Jag kanske får mersmak så A. får som han vill..att vi blir med en Audi A5. Den är ju grymt snygg, men hur ska man tänka? Sportig och JÄVLIGT nice, men man byter kanske inte bil varje år eller vartannat år. Och då tänker man, hur barnvänlig är den? Jag menar om några år kanske det kommer en knodd och då känns det kanske inte lika roligt att sitta med en A5:a? Ja jag vet inte, men samtidigt är det som A. säger, det är nu man får passa på! Ja ja, vi får väl se efter helgen som sagt om jag får mersmak för Audi. Än så länge är jag nöjd..men tror jag skippar automaten isf..? Oj nu spårade jag. Opps!

Helgen kommer bli mys. Vi kommer vara ner i Falkenberg mellan 14 och 15 och då blir det poolen och relaxen som gäller, eftersom inte schemat sätter igång förrän 19. Ska bli skönt att bara koppla av en stund innan. Jag behöver det som är så uppstressad och rastlös här hemma! Men först ska jag hoppa in i duschen, packa och sedan ta emot min bror och hans häng!


Ha en bra helg!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards