TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Linda - 29 december 2009 22:31

Rea brukar vara farligt om man heter Linda Larsson, men jösses idag gick det riktigt bra. :) Kanske beror det på att Skövde är kasst..? Mmm, men en klänning till nyår har jag hittat iaf (köpte jag iofs i Falköping = katastrof), en tunika, underkläder, hårvård och en dunkudde och lite annat smått och gott. Så ja, än så länge är det lugnt. Men haha, har ju inte varit i Jönköping än :P Ja gud. Jag och shopping går inte riktigt ihop..på något konstigt vänster kommer jag ALLTID hem med ngt, ganska ofta sånt jag egentligen inte behöver. :S Men så är jag ju tjej, och jag intalar mig själv att det är normalt beteende då..?


Nu har jag precis kommit hem från parken..och ja, jag lyckades stå på benen denna gången. Men höll på att dra omkull vid entren. :S Sanda varför ska man göra det? Hmm, kasst. Var iaf och lyssna på kompisen som spelade, Army of Covers. Egentligen är det inte riktigt min musikstil, men måste säga att dom var grymma! :) Ett bra avslut på denna dagen :)


God natt på Er!

Carpe Diem!!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards