TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Linda - 3 december 2009 22:27

Nu har jag precis bäddat ner mig i min gamla säng..Nybäddat och allt, riktigt mys! Jag kan inte förstå varför jag inte åker ut hit oftare?! Kanske beror det på att jag fick flytta hem några månader i våras..? Ja inte vet jag, men skönt att vara här! Kvällen har varit mysig. Först färska räkor som sagt, och sen låg vi alla tre framför tv:n och myste med skumtomtar :)

Under middagen försökte jag spexa till det lite med pappa.


Pappa sitter och hostar och snörvlar sig..ganska mycket.

Jag: Pappa, du har nog åkt på baconsjukan!

Pappa: Jaha ja kanske det..eller öö, vad är det då?

Jag: *Skrattar* Men gud!

 

Nu ska jag nog ta fram min härliga roman som är skriven av Arne Trageton - Att skriva sig till läsning. Mmm, väldigt romantisk...not!


God natt på Er!

Carpe Diem!

 




Av Linda - 3 december 2009 18:40

Sitter ute hos mamma och tittar på när hon gör pepparkaksdeg..för imorgon förstår Ni är det dags för det årliga pepparkaksbakande. :) Mamma har frågat mig några år nu om vi verkligen ska baka pepparkakor, då har jag tittat på henne med "är-du-inte-riktigt-klok-blick" och sagt bestämt "Det är ju ingen jul utan att ha bakat pepparkakor och kokat knäck!" Så japp, vi håller fortfarande på. Och jag tänker inte sluta med det i första taget..


Ikväll ska vi mysa till det med färska räkor och mys till Mammas pojkar. Jag måste säga att det är riktigt mysigt att komma hem emellanåt och bli ompysslad. :) Och jag ska erkänna att jag är väldigt dålig på att åka och besöka dom *skäms* Men nu är jag här iaf och dom får äran att vara med mig ända tills imorgon eftermiddag/kväll. :P


Nu ska jag titta igenom gamla skolkataloger tänkte jag :) Ha en bra kväll!

Carpe Diem!

Av Linda - 3 december 2009 12:39

Satt och kikade runt på lite olika bloggar nyss. Jag "råkade" hamna på Blondinbellas, där jag såg ett inlägg om hennes nya klädkollektion. (riktig snygg om jag får säga) Jag läste att hon fått en del elaka kommentarer angående valet av modell, att hon var alldeles för smal etc. Måste säga: Sjukt lågt! Har folk inget annat för sig än att klaga på andra?? Ja ja, jag läste igenom en del kommentarer och skratta åt en del för att jag tyckte det var så extremt. Men när jag sitter där och läser, så ser jag en som länkat till en blogg. En blogg där alla hatar Kissie. Den här tjejen kopierar alla inlägg som Kissie skriver och klistrar in i sin blogg, för att folk inte ska klicka sig in på Kissies blogg. Vad håller folk på med eller? Tycker man inte om en blogg så ger man väl bara fan i att läsa den eller?? Ja ja..Jag brukar inte läsa hennes blogg, och jag ska erkänna att de gånger jag gjort det har jag inte tyckt det varit särskilt intressant, men skulle aldrig komma på idén att göra något sånt. Var glad åt andras lycka istället! Det är vad jag tycker iaf. Sen om Ni tycker jag är dum i huvudet som skriver så här..ja det bryr jag mig inte ett skit om :P


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards