TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Linda - 2 december 2009 22:10

Det är den 2e december och jag är redan klar med alla julklappar! Lr ja nästan iaf, ska köpa ngt mer till min käre bror! Så här tidig har jag nog aldrig varit innan, känns riktigt skönt. Men men..haha känner jag mig själv rätt så kommer jag väl springa runt i affärer dagarna innan jul och köpa ännu mer klappar ;P Hur går det för Er? Klara? Lr har Ni inte ens börjat?


Egentligen det här med att köpa massa julklappar till varandra. En del köper ju så mycket så det får leva på knäckebröd och vatten resten av månaden. Okej lite väl överdrivet kanske, men Ni förstår vad jag menar lr? Det är väl inte mängden lr priset på klapparna som räknas? Det verka så på en del, t.ex kändare bloggare. Herregud det är sån hysteri kring detta med att köpa massa klappar, glöm inte att njuta av denna fina månad, ta tillvara på tiden du har med din familj! :)


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards