TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Linda - 26 december 2009 19:54

Ja jösses säger jag bara! Vilken kväll...vilken natt!! :) Så jäkla sköj! Lätt det roligaste på bra länge! Förfest hemma hos mig. Vi var ett bra blandat gäng! Runt halv 11, lr var det senare? Okej, jag ska erkänna; jag var gaaanska onykter igår :P Iaf, vi drog vidare till parken. Där det var sjukt mycket folk, och ruggit sköj hade vi! :) Efter några timmars dansande drog vi vidare till Eldorado, lr ganska många timmar..eftersom en viss K. var så seg ;P Haha, sen vidare hem till mig...skulle försöka göra plats till några nattgäster. Nöjd gick jag ner och hämtade min luftmadrass. Var bara det att proppen saknades. :S Men det löste S. och P. riktigt bra..en disktrasa kan användas till mycket :P Efter några timmars tjötande så somnade vi till slut, men suck efter max 3 timmar var det dags att vakna igen...jävla snöplog! Hur en viss person lyckades undgå detta kan jag inte riktigt förstå, men men. På morgonen och förmiddan var det Sunes jul som gällde. Haha vad mys vi hade det. :P Ett gott, lr några, skratt fick vi oss iaf. En bra start på dagen.


Nu är jag ute hos mamma och pappa. Fick åka med S. och P. som skulle hem till Blidsberg igen. Tack, gulle Er! Jag och mamma har legat och myst i dubbelsängen..diskuterat julen bl.a


Imorgon blir det till att åka in till jourcentralen pga min lilla olycka igår/i natt :S Har ont som satan!! Hoppas att det inte är någon fara!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards