TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Linda - 8 december 2009 12:51

Återigen skrev jag ett inlägg när jag kom hem i lördags/söndags. Fast denna gången var jag inte så arg! Lr jag var nog inte arg alls :)


Helgen var helt kanon. Var ju ute hos mamma och pappa tors-fre. Bakade pepparkakor med lillen och mamma. Han åt iofs mest degen, men det är väl så det ska vara. Kocka knäck gjorde vi också, vilket han också var tvungen att vara med på. Lite stressande, men det gick :) Haha han är för söter <3


Haha vi hann med att leka lite i tvättstugan också. Körde båt i en badbalja. Jag och lillen hade skit sköj, mamma kanske tyckte kanske det var mindre sköj. Han var genom blöt och det fanns även en hel del vatten på golvet. :P Men vilket smile han hade på läpparna :)


Lördagen spenderades i Skövde med mamma, pappa och Linda. Och tro det eller ej, jag köpte inte ett endaste klädesplagg. Det Ni. :P Sofia blev lite paff när hon kom till mej på kvällen..när det inte stod några kassar inne i köket. Vad då så mycket brukar jag väl inte shoppa..lr?


På kvällen var det fest. Och jäklar vad sköj det var!! :) Tom. Terrassen var riktigt sköj! Men söndan var kanske inte riktigt lika sköj :P Men Emilia och Vera kom ner och förgyllde min dag! Kärlek till Er!


Ja helgen var hel mys ;) Och nu är det tisdag känns väl inte allt för sköj. Ledig dessutom.Men men imorgon-tors är det Jkp som gäller, och det gillar vi mycket!


Ni får ha en bra dag!

Carpe Diem



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards